Протягом 12 місяців 2019 року до адміністрації КНП «ЦПМСД» м. Торецька надійшло 87 звернень від громадян з медичних питань (за аналогічний період 2018 року – 114 звернень). Зменшення кількості звернень свідчить про належний рівень впровадження медичної реформи на території міста Торецька та проведення серед населення роз’яснювальної роботи. Усі звернення розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни.
У медичному закладі здійснюється обов’язкове дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції», що свідчить про відсутність протягом 12 місяців 2019 року порушень та зловживань з боку медичних працівників.
Серед посадових осіб закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства.
З метою створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення в КНП «ЦПМСД» працює телефон «Гарячої лінії» за номером 4-04-60.
Юрисконсульт КНП «ЦПМСД» міста Торецька
Асадчий М.В.