При підписанні декларації з сімейним лікарем або лікаркою ти вказуєш свій номер телефону, і саме він є твоїм ідентифікатором в системі охорони здоров’я. Що це значить?
Одразу коли декларацію внесено в електронну медичну систему e-Health, вона надсилає тобі на вказаний номер код підтвердження. З цього моменту система розпізнає тебе за цим номером телефону. Це її спосіб надавати тобі всі підтвердження і сповіщення. Так само, як державна податкова бачить тебе за ідентифікаційним кодом (ІПН), так само НСЗУ Національна служба здоров’я України і e-Health бачать тебе за номером телефону.
Але номер може загубитись, змінитись, бути введеним з помилкою. І це проблема, бо тепер тобі не зможе прийти СМС-рецепт на препарати за програмою “Доступні ліки”, код підтвердження при перепідписанні декларації з новим лікарем або лікаркою, важливі сповіщення. З подальшою діджиталізацією системи охорони здоров’я (онлайн-картки пацієнтів та інші ознаки цивілізації) це може спричинити купу проблем.
Тож якщо з якихось причин Ви змінили свій номер телефону після укладання декларації з сімейним лікарем, звертайтеся в реєстратури амбулаторій ЗП-СМ для оформлення заявки на зміну номера телефону та подальшої актуалізації його в системі: амбулаторія №1 (мікрорайон) – 0668621980, амбулаторія ЗП-СМ (центр міста) – 0954298132, амбулаторія №3 (м. Залізне) – 0951427789, амбулаторія №4 (смт. Північне) – 0955988113, амбулаторія №5 (смт. Новгородське) – 0992824921, амбулаторія №6 (смт. Щербинівка) – 0663483059, амбулаторія №7 (забалка) – 0955140488.
Лікар ЗП-СЛ амбулаторії ЗП-СМ №1 Анна ЛЕЖНІНА